Salta al contingut principal

fem la tria del logo

Dilluns dia 11 de febrer a la cooperativa vam fer la tria del logo que ens representarà.
Teníem la possibilitat de decidir entre 15 logos els quals havien creat els membres de l'equip
de disseny i creativitat.


I finalment el logo escollit per la cooperativa ha estat…

Us deixem amb altres imatges de la sessió:












Comentaris